Nisam trgovao direktno, niti koristio signale.. ali sam citao strategije prvih top 10 Provajdera signala, analizirao njihove rezultate, i citao komentare korisnika...
Evo nekih zapazanja..
- Provajderi signala se trude da sa sto boljom strategijom naprave konstantno dobar rezultat bez velikih gubitaka.. sto znaci da sve rizicne strategije odmah padaju u vodu..
Jer pratioci signala, pogotovo oni sa real racunima ne zele da rizikuju svoj kapital..
- Takodje ima jos nekih ogranicavajucih faktora za strategije..
Prilikom odabira SP-a (signal provajdera), pratilac ima opciju koliki broj naloga zeli da prati .. npr.. 2, 3, 5 itd.. ovo odmah znaci da i "paket" strategije koje koriste vise naloga da bi konacno zatvaranje bilo u profitu, ne mogu da se koriste..
- iz svega se zakljucuje, da najbolji SP moraju da imaju strategiju koja je zasnovana na dobrom ulazu za svaki pojedinacni nalog, sa tacno definisanim SL i TP-om.. Da bi bili sto uspesniji mnogi SP cak i vecina u prvih 10 koristi veci SL od TP-a..
- Iz komentara korisnika, sam saznao i da se jedan broj zali na sam rad servisa Zulu.. jer se ponekad nalozi SP-a ne podudaraju ili ih nema na racunima Pratilaca.. naravno i ovo moze da bude samo marketinska borba... da mozda neko namerno diskredituje nekog SP-a itd.
Ako neko radi sa njima to bi tek bila informacija iz prve ruke..