Poštovani Forexball učesnici,
pre nego što potegnete teške reči bilo bi korisnije da ste nam se obratili u vezi problema. Nažalost retko pratimo dešavanja po forumima, pa tako i za ovaj problem koji ima Brdjanin saznali smo od klijenta koji nas je pozvao i pitao za dešavanje direktno na forumu.
Put za rešavanje problema:
1. Imate problem
2.Kontaktirate lokalni support Admiral Marketsa gde imate otvoren nalog( u ovom slučaju napišete email na engleskom na info@forexball.com i objasnite im problem sa slikom i objašnjenjem problema.)
3.Sačekajte odgovor
4. Ako nema odgovora u razumnom roku onda pišite po forumima.
U vašem slučaju je bio tehnički problem(liquidity provajdera), i molimo sve oštećenje da postupe po navedenim koracima iznad.
Unapred hvala na razumevanju.
PS. Molimo vas da nam direktno pišete o problemima, radi bržeg rešavanja, jer je lako moglo da se desi da prodju i 2,3 dana dok ne bi smo videli ovo što je na forumu pisano, niti bi smo znali da ima problema.